Pedagogės – patyrusios ir mylinčios


„Abadelės“ auklėtojos – ikimokyklinio ugdymo pedagogės; mes vertiname ne tik jų diplomus, bet ir (gal net dar labiau) jų pašaukimą ir atsidavimą vaikams. Darbuotojos kruopščiai atrenkamos ne tik pagal pateiktus dokumentus ir sukauptą patirtį, bet ir atlikus įvairius testus įvertinamas jų empatijos jausmas ir kitos asmeninės savybės. Sutikite – juk ne kiekvienas gali dirbti su vaikais!

 06Natela

Gerbiu kiekvieną žmogų – tiek mažą, tiek suaugusį. Toleruoju žmonių unikalumą, savitą požiūrį į gyvenimą. Ugdydama vaikus, visada stengiuosi išsaugoti jų šeimos dvasią, atliepti tėvų lūkesčius ir mūsų valstybės švietimo nuostatas.
Per visą profesinį ir asmeninį gyvenimą nesu suabejojusi, kad vaikas yra gyvenimo džiaugsmas, tikslas ir prasmė.Esu įsitikinusi, kad dirbti su vaikais galima tik gavus rimtą mokslinį pasirengimą, todėl turiu du aukštuosius universitetinius pedagoginius išsilavinimus.Ilgametis sėkmingas darbas mokykloje, darželiuose, vaikų poilsio stovyklose – tai man gera galimybė sieti teorines žinias su praktika.

 

09

Aušra

Meilė vaikams mane „atvedė“ dirbti auklėtoja. Suprasdama mažus vaikus ir atpažindama svarbius jų poreikius ugdymo metu padedu formuotis dar mažai, bet unikaliai asmenybei, o tai mane visada žavėjo. Kūrybiškai, per kasdienines veiklas skatinu mažuosius atsiskleisti, ugdytis meninius ir pažinimo gebėjimus. Su tėveliais ir kolegomis kalbamės atvirai ir nuoširdžiai, ir tai leidžia sukurti pasitikėjimu pagrįstus santykius, suteikia saugumo jausmą ir ramybę.
 

 

03

Ina        

Per savo darbo metus supratau, kad auklėtoja, kaip ir šeima, vaikui yra ugdymosi pavyzdys. Priimu kiekvieną vaiką kaip asmenybę, išgirstu jį, mokau tvarkos, atsakomybės, draugiškumo. Padedu tėvams geriau suprasti savo vaikų poreikius. Stengiuosi kiekvienam duoti kuo daugiau meilės, švelnumo ir pagarbos.
Formuojant mišraus amžiaus vaikų grupę, man ypatingai svarbu sudaryti kuo natūralesnes ugdymosi sąlygas – mokytis iš vyresnio, globoti jaunesnį, gerbti suaugusį.

07

Birutė

Visada mokėjau išklausyti ir pažinti žmogų, įgauti vaikų pasitikėjimą, juos sudominti. Man svarbiausia, kad ugdytinis jį supančioje aplinkoje jaustųsi laisvai ir nevaržomai, dalintųsi savo jausmais ir išgyvenimais. Veiklų su vaikais metu kantriai stengiuosi atskleisti jų individualumą ir potencialą. Kiekviena diena skirta išmokti kažką naujo (ir vaikams, ir man iš jų :). Dirbant su mažaisiais kiekvienos dienos motyvacija man yra noras daryti kažką prasmingo ir mokytis vieniems iš kitų – ir taip visą gyvenimą.

 

01

Inga

Būdama su vaikais kuriu tokią aplinką, kurioje kiekvienas vaikas jaustųsi pastebėtas, išklausytas, mylimas ir laukiamas. Visų pirma vaikučiams stengiuosi tapti drauge, patarėja, ir galiausiai mokytoja, kuri stengiasi padėti kurti, pažinti ir atrasti pačius gražiausius ir nuostabiausius dalykus. O atradimo džiaugsmas – vienas svarbiausių vaiko gyvenime. Kasdien kartu mes kuriame stebuklus: lipdome sniego senį ne tik iš sniego, bet ir šlapio smėlio, tapome dažais ne tik ant popieriaus, bet ir ant akmenėlių, sniego…statom smėlio pilis ir skaitome nuostabias pasakas. Juk svarbiausia, kad vaikui būtų suteikta galimybė būti vaiku ir turėti tikrą, laimingą bei kupiną žaidimų vaikystę.

 

02

Karolina

Darželyje gera ne tik vaikams, bet ir man. Esu auklėtoja ir laimingiausias žmogus, nes kasdien darau tai, apie ką svajojau nuo mažiausių dienų. Esu įsitikinusi, kad auklėtojos vaidmuo vaiko gyvenime yra labai svarbus, todėl esu atvira, nuoširdi, nebijanti iššūkių ir be galo mylinti vaikus. Kai pradėjau dirbti darželyje, žinojau, kad auklėtojos darbas yra sunkus, reikalauja  daug pastangų ir talento, bet tai visada buvo mano svajonė ir pašaukimas. Mano manymu, darželyje (o ypač lopšelyje) svarbiausia ne tai, kiek piešinių vaikas parneša namo, o tai, kaip optimizuojama jo fizinė, emocinė ir socialinė raida.

 

04

 

Ana

Mano darbo tikslas – siekti, kad vaikai jaustųsi saugūs ir myli darželyje. O jų ugdymą organizuoju atsižvelgdama į individualius sugebėjimus ir raidos etapus. Pati mėgstu laiką leisti gamtoje, kuri mane ir įkvepia darbui, todėl ir mažuosius draugus skatinu pasinerti į atradimo džiaugsmus lauke.

 

 

05

 

Inga

Vaikai – knyga, kurią kasdien skaitydama atrandi kažką naujo. Tai idėjų, minčių lobynas, kuris tave skatina tobulėti. Kiekvienas vaikas yra individualus, turintis savo poreikius bei norus. Kiekvienas vaikas nori būti mylimas, suprastas, padrąsintas. Būtent tai ir stengiuosi jiems suteikti.