Pedagogės – patyrusios ir mylinčios


„Abadelės“ auklėtojos – ikimokyklinio ugdymo pedagogės; mes vertiname ne tik jų diplomus, bet ir (gal net dar labiau) jų pašaukimą ir atsidavimą vaikams. Darbuotojos kruopščiai atrenkamos ne tik pagal pateiktus dokumentus ir sukauptą patirtį, bet ir atlikus įvairius testus įvertinamas jų empatijos jausmas ir kitos asmeninės savybės. Sutikite – juk ne kiekvienas gali dirbti su vaikais!

Natela 

Gerbiu kiekvieną žmogų – tiek mažą, tiek suaugusį. Toleruoju žmonių unikalumą, savitą požiūrį į gyvenimą. Ugdydama vaikus, visada stengiuosi išsaugoti jų šeimos dvasią, atliepti tėvų lūkesčius ir mūsų valstybės švietimo nuostatas.

Per visą profesinį ir asmeninį gyvenimą nesu suabejojusi, kad vaikas yra gyvenimo džiaugsmas, tikslas ir prasmė.
Esu įsitikinusi, kad dirbti su vaikais galima tik gavus rimtą mokslinį pasirengimą, todėl turiu du aukštuosius universitetinius pedagoginius išsilavinimus.
Ilgametis sėkmingas darbas mokykloje, darželiuose, vaikų poilsio stovyklose – tai man gera galimybė sieti teorines žinias su praktika.

Aušra   Aušra 

Meilė vaikams mane „atvedė“ dirbti auklėtoja. Suprasdama mažus vaikus ir atpažindama svarbius jų poreikius ugdymo metu padedu formuotis dar mažai, bet unikaliai asmenybei, o tai mane visada žavėjo. Kūrybiškai, per kasdienines veiklas skatinu mažuosius atsiskleisti, ugdytis meninius ir pažinimo gebėjimus. Su tėveliais ir kolegomis kalbamės atvirai ir nuoširdžiai, ir tai leidžia sukurti pasitikėjimu pagrįstus santykius, suteikia saugumo jausmą ir ramybę.

Agnė    Agnė

Vaikystė – vienas iš svarbiausių ir gražiausių žmogaus gyvenimo tarpsnių. Aš už tokią vaikystę, kurioje vaikas jaučiasi laisvas, suprastas, mylimas, priimtas toks, koks yra. Tik tuomet jis galės augti, tobulėti ir skleistis. Stengiuosi sukurti pozityvią aplinką, kurioje kiekvienas vaikas patenkintų savo smalsumą, individualumą, pasitikėtų savimi, jaustųsi saugus ir mylimas.
Propaguoju “laisvąjį” pedagoginį ugdymą, kuris išlaisvina vaiką nuo suaugusiųjų ir suteikia visas sąlygas mokytis pagal savo patirtį, kiekvienam priimtinais būdais.

Ina         Ina

Per savo darbo metus supratau, kad auklėtoja, kaip ir šeima, vaikui yra ugdymosi pavyzdys. Priimu kiekvieną vaiką kaip asmenybę, išgirstu jį, mokau tvarkos, atsakomybės, draugiškumo. Padedu tėvams geriau suprasti savo vaikų poreikius. Stengiuosi kiekvienam duoti kuo daugiau meilės, švelnumo ir pagarbos.

Formuojant mišraus amžiaus vaikų grupę, man ypatingai svarbu sudaryti kuo natūralesnes ugdymosi sąlygas – mokytis iš vyresnio, globoti jaunesnį, gerbti suaugusį.

Birutė Birutė

Visada mokėjau išklausyti ir pažinti žmogų, įgauti vaikų pasitikėjimą, juos sudominti. Man svarbiausia, kad ugdytinis jį supančioje aplinkoje jaustųsi laisvai ir nevaržomai, dalintųsi savo jausmais ir išgyvenimais. Veiklų su vaikais metu kantriai stengiuosi atskleisti jų individualumą ir potencialą. Kiekviena diena skirta išmokti kažką naujo (ir vaikams, ir man iš jų :). Dirbant su mažaisiais kiekvienos dienos motyvacija man yra noras daryti kažką prasmingo ir mokytis vieniems iš kitų – ir taip visą gyvenimą.